CONSOLIDARE AMÂNATĂ

0
389
Sursa foto: Arhivă

Pasajul subteran de la Gara CFR din Buzău, prin care se face accesul către peroanele mai multor linii, nu va fi reabilitat prea curând. Deși Primăria a încercat să treacă obiectivul în proprietatea municipiului, pentru a-l consolida, pasajul nu a putut fi deschis din cauza unor grave probleme la structura de rezistență. În plus, autoritățile centrale au decis ca întreaga magistrală 500, care leagă Bucureștiul de localitatea Vicșani, din Suceava, la granița cu Ucraina, să intre în reabilitare prin fonduri europene, iar aceasta va include și Gara Buzău, inclusiv pasajul subteran. Începute în luna februarie a anului 2020, lucrările de reabilitare a pasajului subteran de la Stația CFR Buzău au fost sistate la începutul verii și nu s-a mai lucrat la acest obiectiv. În luna iunie, constructorii au constatat că structura de rezistență a plafonului pasajului este grav deteriorată, în urma infiltrațiilor de apă, existând chiar pericolul prăbușirii. Lung de 200 de metri, pasajul de la Gară asigură accesul cetățenilor către liniile de cale ferată, dar și către cele două cartiere, Poștă și Mihai Viteazul.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

22 + = 28