La nivelul Ministerului Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri – Direcția Generală Turism a fost instituit un call-center pentru persoanele care au întrebări referitoare la reprogramarea călătoriilor, anularea acestora și implicit rambursarea sumelor achitate pentru pachetele de servicii, în contextul situației epidemiologice actuale. Astfel, instituţia îndeamnă cetăţenii care se află într-una dintre situaţiile sus menţionate să apeleze la numărul de telefon este: 0751.122.311. Programul este de luni-joi: 09:00 – 17:00 și vineri, în intervalul orar 09:00 – 14:30. Reprezentanții Direcției Generale Turism îi sfătuiesc pe cetățeni să facă o cerere în scris către operatorul economic, în măsura în care doresc să solicite amânarea călătoriei pentru o dată ulterioară sau restituirea sumelor achitate.
Acasă CORONAVIRUS CALL-CENTER PENTRU INFORMAŢII PRIVIND ANULAREA PACHETELOR TURISTICE ŞI RAMBURSAREA SUMELOR ACHITATE