Consiliul Judeţean organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unor funcţii publice de conducere vacante din cadrul aparatului de specialitate al instituției amintite. Este vorba despre funcțiile de „Arhitect şef al judeţului” la Direcţia pentru amenajarea teritoriului şi urbanism și „şef serviciu” la Serviciul promovare şi dezvoltare a turismului, a imaginii judeţului, cooperare internaţională şi mass-media. Dosarele candidaţilor se depun la sediul Consiliului Judeţean, până în data de 25 noiembrie 2019, ora 16,30. Selecţia dosarelor se va face în perioada 26.11.2019 – 02.12.2019. Proba scrisă va avea loc pe 05.12.2019, ora 10,00, la sediul Consiliului Judeţean Buzău. Cei care vor trece de această etapă vor avea de susținut și proba de interviu. Data şi ora susţinerii interviului se afişează obligatoriu odată cu rezultatele la proba scrisă. Condiţiile de participare la concurs şi bibliografia stabilită se afişează la sediul şi pe site-ul Consiliului judeţean Buzău – www.cjbuzau.ro, sau aici: Condiții de participare și Bibliografie Concurs recrutare .