Cel mai mare târg de turism din Madrid și-a deschis miercuri porțile. Sunt așteptați peste 100.000 de vizitatori până duminică. România promovează anul acesta Timișoara, capitala europeană a culturii, Transilvania și litoralul.
Este primul târg de turism organizat în capitală Spaniei după pandemie de o asemenea amploare la care participa peste 130 de țări, însă principala provocare a celor care promovează România este să îi convingă pe turiști că țară noastră este o destinație sigură. De data aceasta, România a amenajat la târg un stand digital, care a costat 60 de mii de euro.Pe mai multe ecrane rulează un film de promovare cu subtitrare în limba spaniolă. În apropierea monitoarelor, 22 de experţi în turism îi întâmpina pe vizitatori cu broșuri, produse românești și voie bună. Asociațiile care promovează litoralul românesc susțin că Marea Neagră nu mai este o atracție pentru turiștii străini după ce s-au scos zborurile charter. Regele Charles rămâne un Ambasador al promovării României chiar și la târgurile de turism.
Peste 130.000 de profesioniști din turism expun la Madrid. Zilele acestea, accesul este permis doar specialiștilor din domeniu, iar de vineri va fi deschis tuturor vizitatorilor