Primăria municipiului Buzău anunţă că, în următoarele trei săptămâni, în contextul alegerilor prezidenţiale şi parlamentare, Direcția de Evidență a Persoanei va avea program de lucru cu publicul, pentru eliberarea documentelor de identitate necesare votului, și în zilele de sâmbătă şi duminică.
COMUNICAT PRIMARIA MUNICIPIULUI BUZĂU
În vederea asigurării cadrului necesar desfășurării în condiții optime a procesului electoral pentru zilele de :
–24 noiembrie 2024 – alegeri Președintele României TUR I
-01 decembrie 2024 – alegeri parlamentare,
-08 decembrie 2024 – alegeri Președintele României TUR II,
Primăria municipiului Buzău anunță următoarele:
Direcția de Evidență Persoanei din Piața Teatrului nr. 1 va lucra după următorul program:
– sâmbătă: 23.11.2024, 30.11.2024 și 07.12.2024 – orele 08.00 – 16.00;
– duminică: 24.11.2024, 01.12.2024 și 08.12.2024 – orele 07.00 – 21.00.
În acest sens, vor fi preluate cererile pentru eliberarea actelor de identitate DOAR persoanelor care nu le dețin sau, după caz, ori sunt în posesia unui act de identitate al cărui termen de valabilitate a expirat.
Directia Economică din Piața Teatrului nr. 1 va lucra după următorul program:
– sâmbătă: 23.11.2024, 30.11.2024 și 07.12.2024 – orele 08.00 – 16.00;
– duminică: 24.11.2024, 01.12.2024 și 08.12.2024 – orele 07.00 – 21.00,
pentru încasarea taxelor pentru eliberarea cărților de identitate.