Ministerul Sănătății a lansat o Campanie naţională de informare şi conştientizare privind vaccinarea. Prin mai multe spoturi TV și audio, populația este încurajată să se intereseze de vaccinurile care se pot face pentru diverse afecțiuni.
Sub sloganul „Ştiu, nu doar sper că o să fiu bine! Mă vaccinez!”, mesajele audio-video au fost adaptate principalelor categorii de public: cel general, bebeluşi, copii şi adolescenţi, vârsta a III-a și persoanele aflate în grupe de risc, precizează reprezentanții Ministerului Sănătăţii.
Obiectivul campaniei de vaccinare este creşterea interesului publicului pentru această măsură esenţială de sănătate publică având în vedere că în perioada pandemiei COVID-19 a scăzut încrederea în vaccinare.
Informaţii privind vaccinarea pot fi accesate pe site-ul www.provaccin.ro, aflat în proprietatea şi administrat de Ministerul Sănătăţii. Campania se va desfășura în următoarele trei luni și are un buget de aproape 22 de milioane de lei cu TVA co-finanțat cu fonduri europene.