În contextul măsurilor adoptate de Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență pentru limitarea riscului de răspândire a infecției cu Coronavirus, IPJ Buzău anunță că activitatea de relații cu publicul se va desfășura în continuare, fără interacțiunea directă a angajaților Inspectoratului cu persoanele din afara instituției. De asemenea, activitatea de primire în audiență rămâne suspendată până la remedierea stării care a impus această situaţie ( răspândire COVID19 ). Informații pot fi solicitate/primite și prin poșta electronică la adresa de e-mail ipj@bz.politiaromana.com sau prin corespondență (Buzău, str. Chiristigii, nr. 8-10). IPJ Buzău mai anunță că se menţine valabilitatea documentelor eliberate de autorităţile publice, care expiră pe perioada stării de urgenţă. Totodată, pe perioada stării de urgenţă, termenele legale stabilite pentru soluţionarea solicitărilor formulate în exercitarea liberului acces la informaţii de interes public, precum şi a petiţiilor se dublează.