MĂSURI ORGANIZATORICE DISPUSE LA NIVELUL INSTITUȚIEI PREFECTULUI

0
677

Prefectura Buzău anunță că, până la data de 31 martie, se suspendă organizarea și desfășurarea ședințelor Comisiei Județene pentru stabilirea dreptului de proprietate privată asupra terenurilor agricole și forestiere Buzău, cu posibilitate de prelungire în funcție de evoluția situației. Totodată, se suspendă activitățile  de audiențe acordate de conducerea Instituției Prefectului – Județul Buzău, pentru aceeași perioadă, cu posibilitate de prelungire în funcție de evoluția situației.

Astfel, până în data de 31 martie 2020, cu posibilitatea prelungirii, în funcție de evoluția situației la nivel național a infecțiilor cu noul coronavirus (COVID-19), se suspendă activitatea de primire în audiență a cetățenilor, precum și activitatea de relații cu publicul. Îi rugăm pe cetățenii care au urgenţe şi care doresc să sesizeze anumite probleme în această perioadă, să utilizeze adresa de e-mail: prefect@prefecturabuzau.ro sau numerele de telefon 0238.719.543, fax 0238. 721. 694.
De asemenea, se instituie restricționarea accesului în instituție, la registratura generală. Persoanele fizice și juridice, cetățenii și instituțiile publice, se vor adresa instituției prin alte mijloace de comunicare decât prezentarea la sediul instituției, și anume: fax: 0238. 721. 694; email: prefect@prefecturabuzau.ro, poștă, curierat: Instituția Prefectului – Județul Buzău, Bulevardul Nicolae Bălcescu, nr. 48, după caz.
Totodată, se suspendă activitatea cu publicul la Biroul de apostilare a actelor oficiale administrative din cadrul Instituției Prefectului până pe 31.03.2020, în funcție de evoluția situației. Solicitanții se pot adresa Instituției Prefectului prin depunerea documentelor doar prin corespondență (prin curierat) pe adresa Bulevardul Nicolae Bălcescu, nr 48, municipiul Buzău, cod postal 120246, județul Buzău. Programul pentru depunerea, prin curierat, a cererii tip și a documentelor destinate apostilării este următorul: luni – joi, în intervalul orar 8:00- 16:00, vineri în intervalul orar 8:00- 13:00. Solicitantul va înscrie obligatoriu pe AWB/ plic mențiunea ”pentru Biroul apostilă” și se va bifa ramburs/ retur. Totodată se recomandă menționarea numărului de telefon valabil pentru a facilita comunicarea. Transmiterea către solicitant a documentelor apostilate se va face de către Instituția Prefectului – Județul Buzău prin curier, în următoarea zi lucrătoare, la adresa indicată de solicitant. Relații suplimentare se pot obține la numărul de telefon 0238 719 543, pe email prefect@prefecturabuzau.ro sau de pe site- ul instituției https://bz.prefectura.mai.gov.ro/apostila.
La cele două servicii publice comunitare regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor, respectiv serviciul public comunitar de pașapoarte programul de lucru cu publicul se va desfășura, până la data de 31 martie a.c., exclusiv în baza programarilor electronice realizate online pe platformele www.drpciv.ro și www.epasapoarte.ro. Accesul în incinta sediilor serviciilor publice comunitare va fi permis doar titularilor, după caz persoanelor mandatate/delegate, în baza programărilor online și a actului de identitate, în original. Solicităm tuturor persoanelor care sunt programate să respecte ora de programare și să evite pentru așteptarea suplimentară în spațiile destinate publicului. Pentru ridicarea pașapoartelor simple electronice/ pașapoarte simple temporare, accesul în locații se va face în baza tichetului eliberat la depunerea cererii și a documentului de identitate, în original. Recomandăm cetățenilor să opteze pentru ridicarea pașapoartelor simple electronice prin serviciile de curierat – cheltuieli de expediție 8 lei + TVA. În funcție de evoluția situației la nivel național, măsurile pot fi prelungite pentru o perioadă ce va fi stabilită ulterior.

ANUNȚ IMPORTANT:
• Pentru candidații care se regăsesc într-una din următoarele situații:
a) pentru reexaminarea probei teoretice, programarea se va putea realiza în baza unui mail transmis pe adresa programare.reexaminare@prefecturabuzau.ro. Mail- ul va conține următoarele date: nume, prenume, CNP, seria, numărul și data expirării C.I, data examinării teoretice, numărul de dosar atribuit de SPCRPCIV la înregistrare, seria, numărul și data emiterii certificatului de cazier judiciar, numărul de telefon și, opțional, o altă adresă de mail validă.
b) pentru reexaminarea probei practice, programarea se va face în baza unui mail transmis pe adresa programare.reexaminare@prefecturabuzau.ro. Mail- ul va conține următoarele date: nume, prenume, CNP, serie, numărul și data expirării C.I, număr de dosar atribuit de SPCRPCIV la înregistrare, seria, numărul și data emiterii certificatului de cazier judiciar, să menționeze numărul de înregistrare al adeverinței din care rezultă că a efectuat cele 6 ore suplimentare de conducere, număr de telefon și, opțional, o adresă de mail validă.

– La data susținerii probei teoretice/ practice, documentele meționate trebuie să fie valabile.

– Detalii suplimentare se pot obține la numărul de telefon al SPCRPCIV Buzău: 0238. 713 955.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here