A fost aprobat brandul municipiului Râmnicu Sărat, compus din logo și slogan. Noul brand are scopul de a promova municipiul, în contextul dezvoltării creativ-inteligente a comunității locale.
Totodată, Consiliul Local Rm. Sărat a aprobat și Manualul de identitate vizuală a municipiului, manual ce cuprinde reguli generale de utilizare a brandului de localitate.
Brandul cu logoul aferent va fi utilizat gratuit de autoritățile administrației locale, de structurile de cazare și agențiile de turism, acesta putând fi aplicat pe bannere, pliante de promovare, afișe, suveniruri, cărți de vizită, mobilier urban și alte elemente de infrastructură urbană.
Elaboratorii brandului consideră că acesta aduce o identitate vizuală proaspătă și atractivă prin simboluri care reprezintă valorile locale și care diferențiază Râmnicul în regiune. Formele grafice exprimă clădirile din oraș. Sunt prezente atât forme clasice, cât și forme care exprimă modernismul, simbolizând îmbinarea stilului clasic, tradițional cu cel modern. Calul, simbol al municipiului Râmnicu Sărat, este prezent și în brandul orașului și denotă curajul, forța, inteligența și viteza.
Sloganul “Oricând. Oriunde. Orașul Meu” este construit ca fiind o declarație de dragoste și devotament față de oraș, o recunoaștere a rolului vital pe care fiecare locuitor îl joacă în crearea unui spațiu urban vibrant, divers și unit. Totodată, reprezintă un angajament pentru păstrarea moștenirii orașului, în timp ce se îmbrățișează schimbarea și inovația.