Cumpărăturile la reduceri nu mai sunt ce au fost. Oamenii nu se mai lasă păcăliți de „prețurile tăiate” și verifică dacă reducerea este reală. Un studiu recent arată că majoritatea consumatorilor se îndoiesc de valoarea reală a reducerilor, dar spun că vor profita de ofertele de Sărbători.
64% dintre consumatorii globali n-au încredere în promoțiile de sărbători, afișate în vitrinele magazinelor sau online, în timp ce aproape 60% descoperă că articolele pe care doresc să le cumpere nu sunt incluse în promoție.
Și totuși 69% dintre respondenți au declarat că profită de evenimente de reduceri precum Black Friday. Procentul ajunge la 76% în rândul cumpărătorilor până în 27 de ani și chiar la 79% în rândul celor care au copii.
Cu toate acestea, 45% sunt îngrijorați că nu vor putea acoperi cheltuielile de sărbători, în timp ce 57% intenționează să profite de reducerile de sezon.
Consumatorii sunt mai calculați cu bugetul de sărbători, 41% vor apela la împrumuturi sau carduri de credit, 34% vor cheltui mai mult pe tehnologie, iar 58% vor folosi decorațiunile de anul trecut.
Studiul mai arată că majoritatea clienților vor merge în magazine pentru cumpărături.
Studiul a fost realizat în perioada 24 septembrie – 7 octombrie, pe un eșantion de 13.000 de persoane din toată lume.