SFATURI PENTRU CUMPĂRĂTURILE ONLINE, DE BLACK FRIDAY

0
215

În această perioadă, dedicată ofertelor promoționale de Black Friday, clienții se pot confrunta cu livrări întârziate ale produselor achiziționate online sau tentative de fraudă la predarea coletelor.

Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații recomandă o atenție sporită asupra opțiunilor și condițiilor de livrare.

Atunci când fac comenzi online, utilizatorii ar trebui să acorde o mare atenție ofertelor propuse de comercianți și să verifice câteva aspecte foarte importante, precum opțiunile și modalitatea efectivă de livrare și termenul de predare al coletelor, care poate fi mai mare decât în alte perioade.

Este foarte important ca utilizatorii să verifice dacă magazinul online de pe care au comandat este unul real și că produsele vândute sunt autentice. Și, pentru a evita eventuale fraude, pot, de asemenea, să acceseze site-ul ScamAdviser.com, pe care atât ANCOM, cât și Directoratul Național de Securitate Cibernetică îl recomandă cumpărătorilor în această perioadă.

Ce, cum și unde putem reclama?

Clientul nemulțumit poate depune o reclamație, în primul rând, Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, în situația în care comerciantul este pe teritoriul României sau reprezentantului local al Centrului European al Consumatorilor, dacă discutăm despre un comerciant care are sediul într-un alt stat membru al Uniunii Europene.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here