Administrația Fondului pentru Mediu a transmis către Primăria Municipiului Buzău lista cu solicitanții înscriși la Programul privind casarea autovehiculelor uzate – Rabla Local.
Astfel, începând de luni, 9 octombrie, persoanele fizice solicitante, pot depune documentele la Primăria Buzău, conform procedurii interne.
Cererea de înscriere și documentele justificative pot fi depuse fie on-line, pe adresa de e-mail, ghiseu.unic@primariabuzau.ro, fie fizic, la Registratura Primăriei.
Persoana fizică va casa și va radia din circulație și din evidența fiscală autovehiculul uzat, numai după semnarea contractului de finanțare cu UAT-ul, în urma depunerii dosarului de înscriere la Primăria Buzău.
Odată contractul semnat, în termen de maxim 30 de zile, solicitantul de finanțare trebuie să prezinte adeverința de dezmembrare a autovehiculului, certificatul de radiere din circulație și certificatul fiscal de radiere.
La Buzău au fost depuse 475 de cereri pentru casarea automobilelor ajunse la stadiul de rable, dintr-un total de 1.000 de mașini propuse în program.