Nu mai puțin de două milioane și jumătate de asigurați Euroins sunt în incertitudine după ce liderul pieței pe segmentul RCA a rămas fără autorizație de funcționare. Fondul de Garantare al Asiguraților a preluat administrarea companiei.
Reprezentanții ASF dau asigurări că lucrurile vor fi ținute sub control și oferă românilor cu RCA la Euroins două opțiuni. Una de denunțare a poliței RCA care oferă posibilitatea posesorului poliței să recupereze banii pe restul perioadei de valabilitate, iar ulterior să se mute la alt asigurat, iar cea de-a doua, de păstrare a poliței RCA Euroins, cu mențiunea că dosarul daunelor va fi preluat de Fondul de Garantare. Pentru denuntarea contractelor de asigurare incheiate la societatea Euroins Româniatrebuie sa transmiteți o solicitare de denunțare la companie, iar catre Fondul de Garantare, o cerere de restituire, care se regaseste pe site-ul institutiei. Solicitarea trebuie să fie însoțită de o copie dupa actul de identitate, copia poliței de asigurare si dovada plății primelor de asigurare, în cazul achitării în rate, la care se va adauga dovada denunțării contractului de asigurare înregistrată la asigurător.
Fondul de Garantare va înregistra cererile de plată și le va analiza în ordinea primirii și înregistrării.