CERERILE DE RESTITUIRE A DOCUMENTELOR REȚINUTE POT FI TRANSMISE POLIȚIEI ȘI PRIN POȘTĂ SAU CURIERAT

0
663

În Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 83/2020, care a fost publicată miercuri în Monitorul Oficial, se stabilește că, pe toată perioada stării de alertă, cei cu permisul suspendat îl pot preda polițiștilor și prin poștă ori servicii de curierat, potrivit unui act normativ apărut recent și care se aplică deja. De asemenea, cei care vor să transmită autorităților cereri pentru restituirea documentelor sau a plăcuțelor de înmatriculare reținute de poliția rutieră pot folosi, pe lângă cele două metode de mai sus, respectiv poștă sau curier, și faxul ori e-mailul pentru a face acest lucru. Apoi, la prezentarea dovezii încetării motivului pentru care documentul a fost reținut, cei ce fac aceste solicitări vor primi documentele sau plăcuțele de înmatriculare la adresa de corespondență precizată în cererea făcută anterior. Aceeași ordonanță prevede și faptul că, pe perioada stării de alertă, atunci când e nevoie de transportarea unor persoane la locurile de carantină ori izolare, vehiculele folosite în acest scop se vor deplasa în coloană și numai însoțite de mașini ale Poliției ori ale Jandarmeriei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here