Primăria Municipiului Buzău organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere vacante, de șef serviciu – Serviciul Evidență Administrare Patrimoniu și Licitații. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor inginerești / științelor administrative;
- studii universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice sau cu diplomă echivalentă conform art. 153 alin. (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare;
- vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice – minimum 5 ani.
Proba scrisă va avea loc pe 30 aprilie 2020, ora 10.00, iar pe 07 mai 2020, ora 10.00, proba interviu. Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială sau aici: ANUNT .