ACCES RAPID LA SERVICII

0
339

Mai puțină birocrație, mai multă transparență și servicii de calitate oferite cetățenilor. Asta își propun autoritățile din Râmnicu Sărat care doresc ca locuitorii orașului să aibă acces rapid și  ușor la serviciile publice din Primări. Pentru ca unitățile subordonate să poată comunica transparent și să vină rapid în sprijinul cetățenilor sunt însă necesare noi investiții în digitalizarea serviciilor publice.

În ultimii ani, prin accesarea unor proiecte, administrația din Râmnicu Sărat a încercat să reducă birocrația din cadrul instituițiilor și să ofere cetățenilor servicii rapide și de bună calitate. Acum, râmnicenii pot descărca de pe site-ul Primăriei Râmnicu Sărat, de la secțiunea Servicii On-line, o serie de documente emise serviciile instituțiilor publice locale, dar pot adresa și petiții și sesizări autorităților locale.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

27 + = 31