CARE VA FI PROGRAMUL DE FUNCȚIONARE A PRIMĂRIEI BUZĂU?

0
753

În contextul Ordonanței militare nr. 2, prin care se recomandă limitarea deplasării personelor, Primăria municipiului Buzău își închide programul de lucru cu publicul direct în spațiile instituției, cu următoarele excepții: Starea Civilă, între orele 10.00 -12.00 și Direcția de Evidenta Persoanei, între orele  10.00- 12.00. Pentru celelalte servicii Primăria Buzău recomandă  transmiterea on-line de cereri sau solicitări (inclusiv anexarea de documente), la adresele de e-mail: ghiseu.unic@primariabuzau.ro, directiaec@primariabuzau.ro – pentru cereri specifice Direcției Economice, precum și prin poștă. Pentru plata taxelor și impozitelor se pot utiliza  mijloacelor on-line de plată prin: site-ul național  www.ghiseul.ro sau site-ul primăriei  www.primariabuzau.ro – Ghișeu electronic.

De asemenea, potrivit art. 14 din Decretul prezidențial privind instituirea stării de urgență – ,,Se menține valabilitatea documentelor eliberate de autoritățile publice care expiră pe perioada stării de urgență”. Astfel, pentru luarea în evidență a cetățenilor peste 65 de ani care locuiesc singuri, fără susținători sau altă formă de ajutor, municipalitatea îi roagă pe buzoieni să apeleze la telefoanele: 0238-955 ( non-stop) sau 0238-710329 ( în intervalul orar 8:30-16:30 de luni până vineri)  pentru a comunica datele de identificare în vederea  sprijinirii acestora și limitării expunerii lor în afara locuinței. Totodată, orice persoană care cunoaște astfel de situații este rugată să anunțe la numerele de mai sus.

Tot de astăzi, Primăria Buzău pune la dispoziția cetățenilor  ,,PORTAL SERVICII ELECTRONICE”, ce poate fi accesat prin site-ul www.primariabuzau.ro, pentru depunerea de solicitări pentru:

  • Petiții și sesizări on-line
  • CU Certificat de urbanism
  • CU Certificat de Urbanism pentru dezlipire, aplipire imobile, inscriere servitude
  • CU Certificat de Urbanism pentru Extindere si Bransamente la Retele Edilitare
  • CU Certificate de Urbanism de Informare (Reglementari Urbanistice)
  • AC Autorizație de construire
  • Cerere eliberare certificat de atestare fiscală pentru persoane fizice
  • Cerere eliberare certificat de atestare fiscală pentru persoane juridice
  • Cerere eliberare situatie fiscala – Executori judecatoresti
  • Cerere eliberare certificat fiscal – Notari.

Totodată, pentru relații suplimentare privind documentele ce trebuie anexate la trimiterile on-line, Primăria pune la dispoziția buzoienilor numerele de telefon ale serviciilor de specialitate:

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

39 + = 41