Regulament pentru asociațiile de proprietari

0
1066

Consilierii locali din Rm. Sărat au aprobat Regulamentul de înființare, funcționare și organizare a asociațiilor de proprietari, document care clarifică rolul acestora, modul în care se administrează și gestionează proprietatea comună, dar și drepturile și obligațiile tuturor reprezentanților unei asociații.

Asociațiile de proprietari din Rm. Sărat au obligația ca în perioada următoare să afișeze regulamentul pentru a putea fi consultat de toți locatarii.

Este foarte important să avem acest regulament prin care se precizează exact care sunt acele situații care creează contravenții, care sunt documentele pe care asociațiile de proprietari trebuie să le dețină și să le prezinte la un control, dar și aspecte legate de mediu, de proprietatea comună, de proprietatea din jurul blocului. De multe ori, asociația sau cetățenii nu înțelegeau că tot obligația lor este de a asigura întreținerea și îngrijirea spațiilor comune, a  zonelor  verzi, trotuarul de lângă bloc. Noi dorim ca acest regulament să nu fie un mijloc de sancțiune, ci să fie un instrument de lucru pentru asociațiile de proprietari.” susține Tatiana Ene, consilier superior în cadrul Primăriei Rm. Sărat.

 

Loredana Bălan

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here